Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2014 18:05 - Земя...
Автор: tanya7713 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 338 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

,... научи ме на тишина,

както тревите са неподвижни при появата на нова светлина!

Земя, научи ме на страдание,

както камъните страдат, претрупани от спомени!

Земя, научи ме на смирение,

както цветовете са смирени при новото начало!

Земя, научи ме на грижовност,

както майките се грижат за малките си!

Земя, научи ме на кураж,

както дървото, което стои само!

Земя, научи ме да позная ограничение,

както мравката, която пълзи по почвата!

Земя, научи ме на свобода,

както орелът,който се рее в простора!

Земя, научи ме на приемане,

както листата, които умират всяка есен!

Земя, научи ме на обновление,

както семенцето, което изниква напролет!

Земя, научи ме да забравя себе си,

както разтопеният сняг забравя живота си!

Земя, научи ме да помня Доброто,

както сухите поля плачат заедно с дъжда!….

(Молитва на племето Юта)image







Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив