Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2014 18:59 - Здравей, огледалце!
Автор: tanya7713 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 394 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Погледнах се в огледалото...
Да, това съм аз!
Дали всичко ми е наред, ох днес кожата ми е ужасна, не съм спала и това си личи, дали пък не е от времето, тц, сигурно съм изнервена, напрегната или...
Косата ли да си подкъся, ушите ли са ми големи...

Не прекалих ли със самокритичността image
Носът, устните, косите са си мои.
Даа, да оценя индивидуалността си!
Тя е малката ми лична собственост и струва състояние.
А човек се бори за това, което притежава, и не го дава на безценица.
Ако изглеждаш като Топ Модел - ще настъпи тотална скука image

Какъв ще е стремежът ми тогава?
Обичам тялото си, то е моето *лице*, обърнато към света.
Обичам се, грижа се за себе си, харесвам се....
Иначе е излишно да очакваш другите да въздишат по мен.

МИЛИ ДАМИ И ГОСПОДА,
Започнете да си повтаряте колко сте чаровни и привлекателни и така, докато го... запомните.

Здравей, огледалце! Кажи, че като мен няма друг/а/ на света! image





Гласувай:
7


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив