Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2014 21:17 - Ела де!
Автор: tanya7713 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1731 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Поседни!Недей да бързаш!
Събрала си вързопчето на дните си.
 Ще си отидеш.Аз не съм те вързала и
няма за какво да те разпитвам.
Не беше щедра. Знаеш,че се лутах
с въпроси неразплетени в главата си.
Какво пък,трудно, ала те избутах.
Почти не ти усетих красотата.
Не ти се сърдя.Ти не си виновна.
Година си, а хората те пълнят с добро и зло.
Със сладост и отрова. И стари семена през теб покълват.
Пустинна беше вътре в мен,в душата ми,
а пътищата ми така не тръгнаха.
Живях те тъжно,скрита зад вратата на миналото.
 За света обръгнала. Една ръчица детска ме спасяваше.
За нея съм ти много благодарна. И все разделях
зърното от плявата.
Опитвах се да си остана вярна,
но ме забрави всяко вдъхновение.
Пресъхна чучурът на романтизма.
И ако имах някакво движение,
то повече приличаше на слизане.
Отивай си с добро.Тежат ли дните?
До тук помагах.Продължи нататък!
Е, сбогом!Аз сълза изтривам скрито.
Все пак ти беше моя. Без остатък.
Валентина Шейтановаimage



Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. erato7 - Честита да е Новата година, Таню...
01.01.2015 09:46
Честита да е Новата година, Танюшка!
Здраве и любов!
цитирай
Търсене

Архив