Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2013 21:54 - КРАСОТАТА
Автор: tanya7713 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 277 Коментари: 0 Гласове:
0



...Веднъж писателят Емилиян Станев срещнал на площад "Св. Неделя" в София Павел Матев и казал: "Знаеш ли, Павле, какво Христакиев попита Кольо Рачика, когато се срещнаха в моя роман? Попита го: Още ли Ви мъчи красотата?"Така се родило стихотворението на Павел Матев "Мен ме измъчва красотата":

 

Мен ме измъчва красотата
На Емилиян Станев

Мен ме измъчва красотата.
О, докога? О, докога?
Тя ту е малко птиче ято,
ту тиха есенна тъга,
ту розов цвят от млада вишна,
ту мътна пролетна река,
ту спомен от любов предишна,
ту пренебрегната ръка,
ту вятър, който лудо тича,
ту януарска белота,
ту златна чашка на лютиче,
ту плът, пленена от страстта,
ту гръд, която обич пръска,
ту слово, пълно с доброта,
ту смърт, с която се възкръсва...
Мъчи ме още, красота!

image



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив