Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2013 10:07 - Животът. Труден... Несправедлив... Жесток...
Автор: tanya7713 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 759 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 17.11.2013 10:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ТЯ БЕЗ РЪКА,ТОЙ БЕЗ КРАК...
Животът.
Труден...
Несправедлив...
Жесток...
Така ли го определяш и ТИ,
когато пред Теб изникне
и най-малкото препятствие,
което се налага да преодолееш?
Оставяш се да те сломи,
предаваш се и се отчайваш...
Виждаш само твоята болка
и твоите тежки моменти...
Без дори за миг да се замислиш,
че по света има далеч по-големи грижи
и много по-сериозни проблеми от твоите...
И много хора са принудени да се борят
с такива трудности ежедневно...
Замислял ли си се някога,
колко Упоритост, Воля, Постоянство
и наистина Силен Дух, са нужни
за постигането на ето такива резултати.Осъзнай:
щом Тя без ръка, Той без крак
са успели да постигнат такива резултати,
Ти също можеш!
Можеш да се справиш
с трудните моменти в Живота си!
Можеш, нали?







Гласувай:
8


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - красота в движениеее..даааа..
17.11.2013 12:24
имате ,мадам, 3 плюс4ета от мен :)
цитирай
2. tanya7713 - Много благодаря, Милейди! не съм си ...
17.11.2013 12:29
Много благодаря, Милейди! не съм си включила брояча, нито ще го ваправя. Защото подобни неща са твърде далече от мен. И наистина...май Вие единствена тук сте моята Сродна душа!
цитирай
Търсене

Архив