Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11.2013 12:51 - ........
Автор: tanya7713 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 355 Коментари: 0 Гласове:
5




image





"Ако бях това, което исках, щях да мечтая да бъда това, което съм."
Малко ли сме постигнали от себе си, но все сме недоволни и искаме още нещо, за нещо мечтаем да бъдем, без да сме опознали докрай същността си...
"Хората трудно намират общ език със себе си, може би защото е трудно да си добър разказвач и търпелив слушател едновременно."
И може би не познаваме собствената си същност, защото ни е трудно едновременно да се приемем такива, каквито сме, да си признаем с добри думи пред себе си и в същото време да изслушаме внимателно собствената си изповед...
По-лесно е да разкажем на друг какво сме и той да ни разбере, по трудно е разказвайки за себе си да осъзнаем същността си.


" Аз умирам и светло се раждам
разнолика, нестройна душа,
през деня неуморно изграждам,
през нощта- без пощада руша..."

" Аз не живея, аз горя,
В мен две души се борят непрестанно,
душа на ангел и на демон...."

Познато ми е...





Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив